Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


via Groupon.nl heb ik in 2011 een tegoedbon voor een activiteit gekocht. deze activiteit heb ik 3 x geboekt, 3x enkele dagen van te voren geannuleerd. daarna was de activiteit niet meer te boeken. maar mijn boeking is nooit definitief bevestigd, waardoor ze onder de boeking uit kunnen komen. ze hebben de voucher wel via groupon.nl verzilverd. het bedrijf bied nu wel een andere activiteit aan, maar daar ga ik niet mee akkoord. ik wil graag mijn geld terug. volgens groupon.nl kunnen ze me niet meer helpen omdat het te lang geleden is. welke actie kan ik nu ondernemen?

De vraag is of u geannulleerd heeft of dat het bedrijf geannuleerd heeft. Als het bedrijf geannulleerd heeft dan hoeft u geen genoegen te nemen met het aanbod van een andere activiteit en kunt u uw geld terugvragen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag