Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Van Hotelgroup heb ik 1 febr een factuur ontvangen voor een Hotelgroup jaarkaart, hierop heb ik 5 febr bezwaar aangetekend middels een briefje
Daarna heb ik 20 febr een aanmaning gekregen van Hotelgroup voor een bedrag van € 153,95 en € 5,00 administatiekosten. Ik heb geen enkele overeenkomst gesloten met Hotelgroup Vorig jaar febr heb ik formulieren van hen teruggestuurd dat ik geen gebruik wenste te maken van hun diensten. Heb hiervan nooit meer iets gehoord tot nu. Inmiddels heb ik hun een mail gestuurd met de vraag of ze kunnen aantonen op welke gronden ze recht hebben op betaling Wat adviseert nu mij te doen?
Bij voorbaat dank
Daarna heb ik 20 febr een aanmaning gekregen van Hotelgroup voor een bedrag van € 153,95 en € 5,00 administatiekosten. Ik heb geen enkele overeenkomst gesloten met Hotelgroup Vorig jaar febr heb ik formulieren van hen teruggestuurd dat ik geen gebruik wenste te maken van hun diensten. Heb hiervan nooit meer iets gehoord tot nu. Inmiddels heb ik hun een mail gestuurd met de vraag of ze kunnen aantonen op welke gronden ze recht hebben op betaling Wat adviseert nu mij te doen?
Bij voorbaat dank
Geachte vraagsteller,
Als ik de hotelgroup op internet bekijk, is het enige advies: Niet betalen. Grote kans dat er niets meer gebeurt.
met vriendelijke groet,