Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Op 10 mei j.l. kocht ik in Frankrijk een regenjas van het merk Ikks (internationaal). Bij het dragen de eerste keer mis ik een drukknop aan de cappucion. 17 mei heb ik per telefoon contact met de winkel maar de taalbarriere was te groot. Ik heb de klantenservice van Ikks in Nederland gebeld en gemaild. Ik heb foto's van de jas en de bon op moeten sturen en vervolgens op eigen kosten uiteindelijk ook de jas terug naar Frankrijk (Bayeux) moeten opsturen. Na ontvangst zou er contact met mij opgenomen worden over de terugbetaling. De jas hebben ze sinds 24 mei in hun bezit en na vele malen bellen krijg ik steeds weer te horen dat nog onderzoek naar de klacht moet plaatsvinden en ik geduld moet hebben. Ik vrees dat ik mijn jas en geld kwijt ben. Kan dit zomaar en kan ik er nog iets aan doen?

Beste vraagsteller,
ik vind het wel mee vallen die periode van wachten. Maar als u twijfelt of het ooit goed komt zou u kunnen overwegen een in gebreke stelling te sturen naar het Franse bedrijf, of naar de klantenservice Nederland. Zij hebben immers bemiddeld.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Bedankt voor uw antwoord. Ik wacht het nog enkele weken af. Mocht er tegen die tijd geen ontwikkeling zijn dan maak ik graag gebruik van uw hulp met het schrijven van een een in gebreke stelling brief. Alvast bedankt.



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag