Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Mijn vraag gaat over bestelling bij een webwinkel.

Op 6 december 2012 heb ik een product besteld ter waarde van 239,90 euro. Een week later kreeg ik een brief dat de bestelling van hun kant af werd geannuleerd en dat het geld, dat ik inmiddels al had overgemaakt, zou worden teruggestort. Dit heb ik nog steeds niet ontvangen op mijn rekening. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild, maar krijg steeds te horen dat er een betalingsachterstand is en dat ik het geld terug krijg. Ze weten alleen niet wanneer....

Inmiddels heb ik een aangetekende brief gestuurd waarin ik een termijn van 8 werkdagen heb gesteld om terug te betalen anders overweeg ik juridische stappen. Die termijn is ook verstreken en mijn vraag is dan ook: wat zijn de mogelijkheden? Kunt u mij advies geven wat ik het beste kan doen?

Beste vraagsteller,
uw mogelijkheid is vervolgschade vorderen zoals wettelijke rente en het bedrijf dagvaarden, of nog een keer schrijven en zeggen dat u anders gaat dagvaarden.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag