Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Mijn boxspring kraakt en leverancier doet niets

Ik ben al enige weken bezig om in contact te komen met een bedrijf met betrekking tot een defect product. Tot op heden verloopt het contact erg moeizaam en wordt er door het bedrijf geen actie ondernomen. Omdat de gemoederen van mijn kant aardig oplopen, zou ik graag wat advies willen vragen in de hoop dat het bedrijf alsnog op korte termijn actie onderneemt.

Het gaat om het volgende:
Begin dit jaar hebben wij een boxspring aangeschaft. Op de service in de winkel en de snelle levertijd valt niets aan te merken, maar na 7 maanden is onze boxspring aan 1 kant al gaan kraken. Aangezien er 3 jaar garantie op het bed zit heb ik contact gezocht met het bedrijf. Eerst 2x via het contactformulier op de website, daarna nog via de mail. Hier is nooit een antwoord op gekomen.

Ik heb hierna gebeld naar de winkel en er werd mij verteld dat ze mijn klacht door zouden zetten naar de servicedienst en dat deze contact met mij zouden opnemen. Na een week van geen gehoor heb ik nogmaals gebeld om te vragen wat de stand van zaken was. Er zou nogmaals worden doorgegeven dat de servicedienst contact met mij op zou nemen. Ik heb gevraagd of ik eventueel zelf de servicedienst kon bellen, maar dit was geen optie.

Ondertussen zijn er weer een aantal weken verstreken en ben ik nog steeds niet gebeld. Ik heb nog een mail gestuurd met daarin mijn ongenoegen, maar ook hier is geen antwoord op gekomen. Als passief-agressieve actie heb ik een vrij negatieve review geplaatst met ook hierin het verzoek om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Ook hier is niet op gereageerd.

Het bed begint steeds erger te kraken, wat ten koste gaat van mijn nachtrust. Omdat ik eerlijk gezegd geen zin heb om achter het bedrijf aan te blijven bellen (met het risico dat het een vrij onaardig telefoontje wordt), hoop ik dat jullie mij misschien kunnen adviseren met het zetten van een volgende stap.

Ik hoor graag van jullie.


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag