Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
ik heb nl een abonnement genomen nav gegevens uit die aanbieding, maar ik krijg niet wat ik verwachtte, wat kan ik doen en is het terecht dat een drukfout de aanleiding is mij een dienst te weigeren?
Beste vraagsteller,
een drukfout kan, maar de ontvanger van deze informatie moet dat wel hebben kunnen weten. Er moet sprake zijn van een kennelijke fout in de aanbieding. Is de aanbieding gewoon gemiddeld aantrekkelijk voor de consument dan mag u zich beroepen op de aanwezigheid van gerechtvaardigd vertrouwen aan uw zijde. U kan de aanbieder houden aan de contractuele afspraak en inhoud van de overeenkomst. Kan of wil de aanbieder dat niet , dan hebt u het recht om de overeenkomst te vernietigen of ontbinden. Er is wel verschil tussen deze twee opties, voor meer info of hulp met het schrijven van de brief mag u mij persoonlijk benaderen.
Reactie van de vraagsteller
bedankt voor het vlotte beantwoorden van mijn vraag,
ik ga er mee aan de slag.