Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


In 2012 een iPhone 4s gekocht incl. een één-jarige ''gratis'' verzekering van en bij een KPN-winkel. Na één jaar en drie maanden constanteer ik echter een defect aan de vergrendelknop. M.i. niet aan mij toerekenbare schade. KPN zal een bedrag van EUR 250 vorderen wanneer ik instem met reparatie. Ik wees hen echter op de de garantievoorwaarden te vinden op de Apple-website. Hier willen zij inhoudelijk niet op reageren.

Reactie van de vraagsteller

Graag een reactie!!


Geachte heer, mevrouw,

Indien er geen (schade-)verzekering meer speelt, dan wordt er teruggevallen op de algemene voorwaarden in de overeenkomst met KPN en de Nederlandse wetgeving.
De garantievoorwaarden zijn aldus - op basis van uw informatie - onderdeel van uw overeenkomst met KPN indien deze van toepassing zijn verklaard.

Een advocaat kan gefinancieerde rechtsbijstand (pro deo) voor u aanvragen indien u onvermogend bent en u begeleiden in procedure.

Gaarne tot diensten bereid.
Met vriendelijke groet.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag