Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb internet via ADSL. Omdat het niet werkte bij de aansluiting, heb ik een monteur moeten laten komen a €90. Hierbij bleek dat er een-of-ander stekkertje in het hoofdkantoor van KPN niet goed stond, en dat die omgezet moet worden voor ik internet kon ontvangen.

Nu kan in begrijpen dat een monteur geld kost als ik geen zin heb om alles zelf aan te sluiten. Maar in dit geval kon ik onmogelijk zelf intetnet aansluiten, gezien het probleem buiten mijn bereik lag. Op deze manier MOEST ik wel een monteur inhuren.

Ik vraag me af of ik die €90 kan terugeisen, gezien het niet kunnen aansluiten van het internet buiten mijn kunnen om lag.

Beste vraagsteller,
ja dat kunt u op basis van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen voortvloeiend uit de overeenkomst. Ik geef u een tip: stel de vraag ook eens op een open forum, daar kijken webcare- medewerkers mee en misschien lost u het dan wel zo op.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag