Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een vraag 29 maart heb ik een tablet gekocht en nu vertoond het product mankementen mijn vraag is mag ik van de winkel " eisen" om een nieuw toestel. Hun willen mijn tablet opsturen dan ben ik hem weken kwijt. Mijn tablet is nog geen maand oud!

U moet de winkel een redelijke termijn geven om de tablet te repareren. Een redelijke termijn in dit geval is ongeveer 14 dagen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Oké maar de winkel geeft aan dat ze het zelf niet kunnen en op moeten sturen naar samsung dat zal wel langer zijn dan 2 weken ben ik bang. Maar een nieuwe hoeven ze niet te geven? Ondanks dat het binnen een maand al mankementen vertoond? Ik heb ook een verzekering afgesloten bij mijn tablet. Bedankt voor uw snelle reactie.


Reactie van de vraagsteller

Oké maar de winkel geeft aan dat ze het zelf niet kunnen en op moeten sturen naar samsung dat zal wel langer zijn dan 2 weken ben ik bang. Maar een nieuwe hoeven ze niet te geven? Ondanks dat het binnen een maand al mankementen vertoond? Ik heb ook een verzekering afgesloten bij mijn tablet. Bedankt voor uw snelle reactie.


Dat ze de tablet op moeten sturen is geen probleem als ze maar binnen 2 weken de tablet terug hebben. Een termijn van meer dan twee weken is naar mijn mening niet acceptabel. Duurt het langer dan 2 weken dan zou dan ik vragen om een leen exemplaar zodat u die kunt gebruiken of anders moeten ze maar een nieuwe geven.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Ik wilde u nog bedanken voor de snelle reactie op mijn vragen. Ik ben terug geweest naar de winkel en het probleem voorgelegd. Zij hebben de Samsung helpdesk ingeschakeld en uiteindelijk heb ik een nieuwe tablet gekregen, mede door uw hulp. Mijn dank hiervoor!



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag