Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
U moet de winkel een redelijke termijn geven om de tablet te repareren. Een redelijke termijn in dit geval is ongeveer 14 dagen.
Reactie van de vraagsteller
Oké maar de winkel geeft aan dat ze het zelf niet kunnen en op moeten sturen naar samsung dat zal wel langer zijn dan 2 weken ben ik bang. Maar een nieuwe hoeven ze niet te geven? Ondanks dat het binnen een maand al mankementen vertoond? Ik heb ook een verzekering afgesloten bij mijn tablet. Bedankt voor uw snelle reactie.
Reactie van de vraagsteller
Oké maar de winkel geeft aan dat ze het zelf niet kunnen en op moeten sturen naar samsung dat zal wel langer zijn dan 2 weken ben ik bang. Maar een nieuwe hoeven ze niet te geven? Ondanks dat het binnen een maand al mankementen vertoond? Ik heb ook een verzekering afgesloten bij mijn tablet. Bedankt voor uw snelle reactie.
Dat ze de tablet op moeten sturen is geen probleem als ze maar binnen 2 weken de tablet terug hebben. Een termijn van meer dan twee weken is naar mijn mening niet acceptabel. Duurt het langer dan 2 weken dan zou dan ik vragen om een leen exemplaar zodat u die kunt gebruiken of anders moeten ze maar een nieuwe geven.
Reactie van de vraagsteller
Ik wilde u nog bedanken voor de snelle reactie op mijn vragen. Ik ben terug geweest naar de winkel en het probleem voorgelegd. Zij hebben de Samsung helpdesk ingeschakeld en uiteindelijk heb ik een nieuwe tablet gekregen, mede door uw hulp. Mijn dank hiervoor!