Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Als het overduidelijk was dat er een fout is gemaakt dan kunnen ze een hoger bedrag vragen. Als daarvan geen sprake is dan kan de ford dealer niet eenzijdig het contract aanpassen. In dat geval adviseer ik u om niet akkoord te gaan met de aanpassing en dat ook aan de dealer mede te delen. Als u juridisch advies nodig heeft kunt vrijblijvend rechtstreeks contact opnemen met een van de juristen op deze site, bijv. via de link ' direct contact' die u - als u heeft ingelogd - ziet bij dit antwoord
Reactie van de vraagsteller
Voor hun is het overduidelijk want de auto was 2 dagen te oud. Maar de nieuwe rente had ze dan ook geen recht op. Maar we hebben nog gezegd dat de auto van 2012 is. En pas anderhalve maand later kwamen ze er achter dan dat Ford credit dit niet accepteerd tja ik denk pech voor ze.
Voor u was het dus niet overduidelijk dat het maandbedrag te laag was. Nu het contract al door u en door de garage getekend is kunnen ze het contract niet zo maar aanpassen door het maandbedrag te verhogen. De fout komt dan voor hun rekening en risico.
Reactie van de vraagsteller
Het is opgelost. Wel iets meer maandelijks betalen maar een hogere gegarandeerde inruilwaarde. In ons voordeel. Vriendelijk bedankt voor Uw reactie. Groetjes