Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik had een tuinpomp naar een tuincentrum gebracht voor informatie wat het zou gaan kosten om hem te laten repareren.
De garantie was verlopen(3 jaar oud) en hij deed het nog wel maar lekte erg.Ze zouden me terugbellen met informatie over de kosten van de reparatie.De pomp werd opgestuurd naar de fabrikant en die kon daar uitsluitsel over geven.Na een maand ben ik gaan informeren want had nog steeds niets gehoord. Zou later die dag teruggebeld worden want konden de pomp niet zo gauw traceren. In de loop van de middag kwam het telefoontje dat het €80 tot €90 zou gaan kosten. Toen ik bevestigde dat ze hem dan maar moesten laten repareren kwam de aap uit de mouw. De fabrikant had ipv te kijken wat er aan mankeerde de pomp per ongeluk vernietigd.
In eerste instantie dacht ik : ok een nieuwe pomp voor dat geld maar later voelde ik me erg beetgenomen. Als ik het niet eens was geweest met de reparatie en de pomp gewoon weer terug wilde hadden ze een probleem gehad want er was geen pomp meer. Ze weten eigenlijk ook niet wat de reparatie gekost zou hebben want de pomp was weg. Ze zijn hiervoor toch verzekerd? Wat zijn mijn rechten hierin?

Wat heeft het tuincentrum nu aangeboden. Een nieuwe pomp tegen betaling van de reparatiekosten? Als dat zo is dan zou ik u adviseren dat aanbod te accepteren want meer kunt u er niet uithalen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag