Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik ben nu al 3 keer terug geweest met een notebook voor hetzelfde probleem. De laaste keer dat ik terug ging heb ik ook een brief van te vore gestuurd dat dit te laatste kans was. ze hebben het probleem verholpen maar ook weer een nieuw probleem gemaakt. kan ik mijn geld terug eisen ivm dat ik elke keer een hele maand kwijt ben zonder mijn product? tot nu toe ben ik 3 maanden aan garantie kwijt en nog steeds een defect product

Beste vraagsteller,
u hebt een tweede gebrek ontdekt, of is er door het verhelpen van het eerste probleem een tweede ontstaan? Ik kan me voorstellen dat uw vertrouwen begint op te raken. In principe moet u de winkelier toestaan het gebrek te herstellen, daar zit echter wel een grens aan. 2 a 3 verhelpen van hetzelfde probleem leidt in ieder geval tot de mogelijkheid van ontbinding algeheel of gedeeltelijk met prijsvermindering. Als u dat wenst kan ik u helpen met het schrijven van de ontbindingsbrief.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag