Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


hoi
ik heb een vraag over een geschil/ rekening van een installatie van een stoomcabine/de badkamer.
Wij hebben een stoomcabine gekocht juli 2012 en dat bedrijf had wel een adres van een bedrijf dat de leidingen enz kon verleggen enz. Dus wij dat bedrijf die klus gegeven. Er zat van alles tegen en kwam flink geld voor bij, ook duurde het ipv 3 dagen bijna 14. Na enige tijd hadden we een lekkage en er was flink wat mailen en bellen voor nodig eerdat meneer eens kwam, maar ook dat werd opgelost.
Nu 2 weken gelden weer een lekkage, nu had de deaer besloten dat er van hun uit een installateur kwam ( inmiddels hing er in de meterkast en de gang een hele muffe lucht). De installateur kwam en zei dat heel de cabine uitelkaar moet omdat er een aantal dingen NIET of FOUT zaten aangesloten. Wij hebben gezegd dat het toch maar gemaakt moet worden natuurlijk en dat gaat zo'n 350 a 400 euro kosten. ( die vorige wilde het ook komen doen maar dat willen wij dus niet meer) Op wie kunnen wij dit gaan verhalen?? Want het zou te gek zijn als dit weer voor ons is

Beste vraagsteller,
de rekening voortkomend uit de wanprestatie mag u voorleggen aan het klusbedrijf. ( gevolgschade) echter is het wel zo helaas dat u dit bedrijf ook de kans moet gunnen om de fout te herstellen. Dus indien u al schade heeft mag u die verhalen op het bedrijf dat kosteloos het probleem moet verhelpen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag