Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Hallo,
Ongeveer 2 maanden geleden hebben wij bij de Gamma deuren en glas opgehaald. Bij het afrekenen aan de kassa hebben we 2 opdrachtbonnen afgegeven en daarna betaald .Vandaag worden wij gebeld door de Gamma en zeggen ze dat niet alles is betaald. Ze geven toe dat ze een fout gemaakt hebben. Wij hebben geen kassabon meer. Moeten wij nu dus het restantbedrag, wat volgens de Gamma niet betaald is, alsnog betalen? Volgens ons is alles betaald,

Beste vraagsteller,
als er een aanzienlijk verschil is tussen hetgeen u zou moeten betalen en heeft betaald en dat had niet onopgemerkt mogen blijven: alleen dan heeft Gamma gelijk.
Is er bijvoorbeeld door de cassiere een kommafout gemaakt, dan had u haar daarop moeten attenderen en moet u ook achteraf deze betaling rechttrekken omdat in dat geval goede trouw ontbreekt.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag