Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Gisteravond (23/06/13/23:15) Heb ik samen met een vriend een boeking geplaatst voor een vakantie in Griekenland via een bekend online reisbureau. Op deze website werd in grote letters aangegeven dat je als klant zijnde 3 dagen bedenktijd had waarin je kostenloos zou kunnen annuleren. Vandaag kreeg ik te horen van mijn werkgever dat ik in die periode toch niet op vakantie kan. Mijn vriend heeft vanochtend (24/06/13/10:00) geprobeerd om de reis telefonisch te annuleren waarbij de desbetreffende reisorganisatie nu toch 35% van de volledige boeking eist. Wat kan ik hier aan doen?

U moet dit niet accepteren. Als beloofd is dat u kostenloos binnen 3 dagen kunt annuleren dan moet de het reisbureau deze belofte nakomen. Dus eis uw geld volledig terug en willen ze dat niet kondig dan aan dat u verdere maatregelen gaat nemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag