Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geachte heer/mevrouw,

Enkel maanden geleden zijn wij, 16 45+ dames, lid geworden van opgerichte Red Hat Society afdeling.

Wij betaalden allen de door haar gevraagde € 20,00 die zij op een speciale Red Hat-groep rekening plaatste. Dat geld was voor een speldje á € 6,50 (dat niet iedereen kreeg) en voor onvoorziene uitgaven. Eén keer bleek dat nodig: € 1,50 p.p. voor een rondleiding voor ca. 10 dames. Verder waren er geen onkosten: iedereen betaalt altijd álles zelf. Er staat per persoon nog minstens € 12,00 op die afdelingsrekening.

Een aantal van ons kreeg enkele weken geleden een mail dat zij ons uit haar Red Hat groep had gezet en dat zij niet meer reageerde op mails van ons. Niemand van de 16 dames wilde daarna nog onder haar schrikbewind blijven en met ons állen zijn wij verder gegaan als Red Hat groep zonder. Op direct indgediende eisen per mail dat zij de resterende € 12,00 - € 18,00 terug betaalt heeft zij niet gereageerd.

Onze vraag aan u : hoe krijgen wij ons geld terug?

Wij hopen dat u ons kunt helpen want het voelt absoluut niet goed dat zij er met ons geld vandoor is gegaan en al het contact heeft verbroken.

Hoogachtend.
namens doorgestarte Red Hat groep


Ik raad u aan om de kwestie voor te leggen aan de Red Hat Society Nederland, en zo nodig International. Hopelijk levert dit resultaat op. Anders zult u de weg moeten bewandelen van formele aangetekende ingebrekestellingen en uiteindelijk een procedure met alle kosten en narigheden van dien, hetgeen bovendien niet in verhouding staat tot het gevorderde.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag