Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Defecte TV

18-11-23 van mediamarkt een tv gekocht.
Na drie weken heb ik gemerkt dat de zijkanten van de TV los zijn. Daarna contact opgenomen met klantenservice en de TV is naar de reparatie gegaan. Ik had toen duidelijk gemeld dat alleen de zijkanten los zaten en er geen probleem met het beeld en de helderheid waren (na reparatie). Heb begrepen dat ze het hele panel hebben vervangen.
Daarna zijn er drie klachten bijgekomen:
1x helderheid
2x afstandsbediening
3x geluid bij aan en uit
Reageert niet goed.
Weer contact opgenomen in de eerste week van december en tot nu toe geen oplossing gekregen.

Goedemiddag,

Vervelende situatie waar u in verkeert. Mogelijk is er sprake van non-conformiteit. Als consument heeft u recht op een goed werkend product. In geval dat niet zo is, stelt de wet dat u de verkoper in ieder geval één keer in de gelegenheid moet stellen het gebrek te herstellen. Als dit niet, of niet goed gebeurt, mag u van de overeenkomst af en uw geld terugvragen. Het proces hieromtrent moet wel op de juiste manier plaatsvinden. Neem gerust vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Gr,

Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag