Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Bij vliegwinkel.nl heb ik een ticket gekocht online - echter na de hele aanmelding en betaling kreeg ik geen ontvangstbevestiging, nu is het ticket voor 3x zo duur beschikbaar en zeggen ze dat mijn ticket door een ander is gekocht. Kan ik alsnog het ticket dat ik heb aangevinkt voor het gereduceerde tarief krijgen? Ik heb immers doorgeklikt op die prijs.

Beste vraagsteller,
heeft u geen screenshot gemaakt van de aanbetaling? Heeft u geen betalingsbewijs door eenmalige overboeking? Als u kunt bewijzen dat er een boeking is gedaan zal er gewoon sprake moeten zijn van een rechtsgeldige overeenkomst. Ik raad u wel aan de algemene voorwaarden door te nemen wat te doen als de klant geen bevestiging krijgt, meestal is er dan iets aan de hand en wordt u geacht contact op te nemen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag