Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
1 november 2012 een vaatwasser online besteld en volledig betaald voor product bezorging en plaatsing. levertijd stond op enkele dagen .... ik moest zelf steeds informeren wanneer de levering zou zijn , geen voorraad .inmiddels 6 maart 2013 , nog geen levering. ik heb per mail geannuleerd , gevraagd om een bevestiging en verzoek tot terugbetaling binnen 14 dagen.dit werd per mail beantwoord met ; we gaan u order annuleren en binnen 30 dagen terugbetalen. tot op heden ....
geen geld , geen antwoord op mail hoe lang te moeten wachten.
geen geld , geen antwoord op mail hoe lang te moeten wachten.
Beste vraagsteller,
U zou kunnen overwegen een aangetekende brief te sturen waarin u het verzuim uw geld terug te storneren meldt, en wettelijke rente vordert na de verzuimdatum.
Alternatief; is het een groot postorderbedrijf of witgoedzaak; plaats uw vraag elders. Soms en op andere fora wordt er door deze bedrijven meegelezen en dan kan er ineens wel wat aan het probleem gedaan worden.,,,,,,,,,, succes!
Reactie van de vraagsteller
hartelijk dank !
ik ga hiermee aan de slag