Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Zelf gemonteerde raambekleding ook zelf terugbrengen naar winkel?

Via een betaald adviesgesprek aan huis verschillende gordijnen in laten meten, gekocht en een monteur laten bezorgen en monteren. Van alles mis, van inmeten tot product fouten, verkeerde adviezen over de stof en mate van verduistering. Uiteindelijk is er in samenspraak besloten om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik krijg mijn geld terug, maar dan moet ik alles wel zelf naar de winkel brengen, terwijl het bezorgd en gemonteerd is door de winkel. En een excuus en waardebon. Er zijn tegenstrijdige mails want later wordt er gezegd dat de ontbinding op mijn verzoek was. Het naar de winkel brengen is nu het probleem: de raamdecoratie en rails zijn bijna 4 meter, dat kan ik niet naar een winkel brengen in mijn auto, dat past niet. Dit heb ik herhaaldelijk gedurende nu een half jaar aangegeven, maar de winkel en klantenservice houden voet bij stuk. Alleen bij zelf demonteren en brengen naar een winkel krijg ik mijn geld terug. Ik kan geen kant op. Ik heb reeds een aangetekende brief gestuurd met een laatste mogelijkheid voor een oplossing en anders de stap naar de geschillencommissie. Echter de aangetekende brief is geweigerd.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag