Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij zijn via een email van een bekend groepskortingsbedrijf op een mooie bed aanbieding gewezen. Wij zijn speciaal in de showroom wezen kijken en hebben daar een mooi bed uitgezocht. Het bed dat uiteindelijk geleverd is, komt niet overeen met het bed dat wij bekeken hebben. De matrassen zijn van verschrikkelijke kwaliteit, te dun en te zacht. Het bedrijf is praktisch onbereikbaar. Na mijn ongenoegen op een bekende klachtensite te hebben geuit hebben zij anoniem contact met mij opgenomen en beloofd de matrassen te vervangen. Dit was alweer maanden terug en het bedrijf blijft onbereikbaar. Wij zijn trouwens niet de enige met dit probleem. Wat kunnen we doen om het bedrijf tot handelen te manen?

Dat het geleverde niet is waar u voor betaald heeft staat dus wel vast. Hier is vooral het praktische probleem dat het recht dat u heeft ook gehaald moet worden.
Allereerst zou ik u aan willen raden er ook weer langs te gaan en aangetekende brieven te sturen dat u nakoming eist. Meld bij een tweede of derde brief dat u een jurist zult inschakelen als ze niet alsnog nakomen. Meld in elke brief dat ze 7 dagen hebben om alsnog de juiste producten te leveren. Werkt dit allemaal niet, dan is het verstandig een jurist in te schakelen. Deze zal meestal ook nog een brief schrijven. Mocht dit nog niet helpen dan is het aan de jurist en u om samen de verdere strategie te bespreken.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag