Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Wij moeten al 5 weken wachten op het repareren van onze wasmachine
Whirlpool beloofden ons dat het in wk51 opgelost zou worden en een monteur met het onderdeel langs zou komen.
Nu zijn het ineens meerdere onderdelen en zeggen ze dat het nog langer gaat duren.
Het gekke is , dat het eerste anderhalve week zou duren, tot mijn vrouw vroeg of het niet eerder kon.
Daarop antwoorden zij, u kunt 250 euro krijgen voor een nieuwe machine.
Mijn vrouw zei nee we hebben 5 jaar garantie gekocht en willen dat deze gerepareerd word.
Sindsdien voelt het of zij ons aan een lijntje houden tot we breken om het geld aan te nemen.
Zij weten namelijk dat het meer kost de machine te repareren.
Wat kan ik hier tegen doen ?
Whirlpool beloofden ons dat het in wk51 opgelost zou worden en een monteur met het onderdeel langs zou komen.
Nu zijn het ineens meerdere onderdelen en zeggen ze dat het nog langer gaat duren.
Het gekke is , dat het eerste anderhalve week zou duren, tot mijn vrouw vroeg of het niet eerder kon.
Daarop antwoorden zij, u kunt 250 euro krijgen voor een nieuwe machine.
Mijn vrouw zei nee we hebben 5 jaar garantie gekocht en willen dat deze gerepareerd word.
Sindsdien voelt het of zij ons aan een lijntje houden tot we breken om het geld aan te nemen.
Zij weten namelijk dat het meer kost de machine te repareren.
Wat kan ik hier tegen doen ?
Beste vraagsteller,
hoe oud is de wasmachine en hoe staat het met de prijs/kwaliteit- verhouding? Hoeveel kostte de extra garantie u en wat staat daarin in hoofdlijnen beschreven?