Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij hebben op 15 juni een vakantie geboekt via een reisorganisatie. Bij het maken van de boeking stond dat de faciliteiten beperkt beschikbaar zijn i.v.m. COVID19. Logisch, hier houden we rekening mee. Via via heb ik vernomen dat het binnenzwembad tot sept. dicht is i.v.m. renovatiewerkzaamheden; dit stond bij het boeken niet op de website bij de reisorganisatie.. De vraag of dit correct was heb ik voorgelegd aan de reisorganisatie, zei zouden dit verder nagaan. Het blijkt inderdaad dat het binnenzwembad dicht is i.v.m. renovatiewerkzaamheden vertelde ze mij. Hierbij werd ook netjes verteld dat ze het inmiddels hebben aangepast op hun website.. Vervolgens heb ik contact opgenomen om na te gaan of we konden omboeken of compensatie kunnen krijgen i.v.m. het niet beschikbaar zijn van het binnenzwembad. Er werd mij verteld dat we gewoon gebruik konden maken van de buitenfaciliteiten, zoals het buitenzwembad. Op zich geen probleem, maar als het honderweer wordt ga je niet in een buitenzwembad. Je kiest een park uit op basis van de faciliteiten die er zijn en wat er omschreven wordt. Als er vervolgens zaken worden aangepast of niet blijken te zijn, dan had ik wel een andere vakantie geboekt. Heb tweemaal contact gehad met de reisorganisatie om tot een oplossing te komen, maar ze weigeren om met iets te komen!

Als vast is komen te staan dat vanwege renovatiewerkzaamheden het binnenzwembad dicht is en dit staat niet vermeld op de website van de reisorganisatie dan heeft u niet gekregen wat u hebt geboekt. De reisorganisatie zal u dan moeten compenseren of een alternatief moeten bieden. Komt u er samen niet uit en ontstaat er een juridisch geschil, neemt u dan desgewenst direct contact met mij op voor overleg.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag