Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wij hebben de verkeerde kleur deur gekregen

Wij hebben maanden geleden een witte achter en voordeur besteld
op 10 noverber stonden de monteurs voor de deur met de mededeling dat ze een witte achterdeur en een antraciet voordeur kwamen installeren, blij dat ik was zei ik dat het goed was.
toen het oude kozijn eruit was en de deur klaar stond zag mijn vrouw dat het de verkeerde kleur was.
de aankoopbon erbij gepakt en daar bleek dat de verkoper een verkeerd ralnummer heeft genoteerd.
de verkoper gebeld maar die zegt dat ik dus morgens heeft gezegd dat het goed was.
da deur moest geplaatst worden anders hadden we geen voordeur.
hij zei dat hij deze deur niet meer kon verkopen omdat er gaten in waren geboord om hem vast te zetten.
uiteindelijk zijn we akkoord gegaan met 500 euro korting.
maar we zijn toch niet blij met deze deur.
ik weet dat ik gezegd heb dat het goed was maar de verkoper heeft het verkeer de ralnummer genoteerd .
we hebben destijds getekend maar wij weten natuurlijk niet wat al die ralnummers voor kleuren zijn.
wat ik wil weten of wij nog kans maken om de juiste kleur deur te krijgen

Indien u een korting hebt geaccepteerd, zou je kunnen stellen dat u een schikking hebt getroffen en uiteindelijk dus akkoord bent gegaan met de (verkeerde) kleur. Maar e.e.a. Is wel afhankelijk van de precieze afspraken die u hebt gemaakt.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag