Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wie verantwoordelijk voor kwijt geraakte post?

Hobbymatig verkoop ik via Facebook en Instagram geboortecadeaus (beschilderde spaarpotten en speelgoedkisten aan de hand van geboortekaartjes). Ik ben niet ingeschreven bij KvK.
Onlangs heeft iemand een speelgoedkist en spaarpot gekocht. Het pakket is verzonden via post.nl, maar het pakket is kwijt geraakt. In de chatberichten word niet gesproken over ophalen of verzenden. Aangezien zij in Friesland wonen heb ik gevraagd of het pakket verzonden mag worden naar hetzelfde adres als de vorige keer. (Hebben al eerder een speelgoedkist gekocht en toen ook verzonden). Antwoord was nee, dit keer naar een ander adres. Dit dus gedaan. Ik heb aangeboden de helft te vergoeden, maar hier gaan ze niet mee akkoord. Ze willen 3 kwart vergoed. Anders gaan zij aangifte doen en me rapporteren via Facebook en Instagram.

Wie is verantwoordelijk in deze?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag