Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Webshop verhoogt prijs product na aankoop?
We hebben o.a. dakplaten bij een webwinkel gekocht met een totaalbedrag van € 901,39. We hebben deze betaald en een factuur gekregen. Echter kregen we de volgende dag een mail dat "er een fout in de webshop zat waardoor de berekening van de producten niet goed heeft plaats gevonden." We kregen het verzoek om nog eens € 451,33 bij te betalen want dit was het totale verschil van de producten. We kregen de optie om anders de order te annuleren.
Dit vonden wij geen goede oplossing en hebben dit ook duidelijk gemaakt aan het bedrijf. Zij wilde niet verder tegemoet komen.
We vinden dat we een koopovereenkomst hebben, reeds betaald en dat ze de producten voor dit bedrag moeten leveren.
Staan we hierbij in ons recht?
Dit vonden wij geen goede oplossing en hebben dit ook duidelijk gemaakt aan het bedrijf. Zij wilde niet verder tegemoet komen.
We vinden dat we een koopovereenkomst hebben, reeds betaald en dat ze de producten voor dit bedrag moeten leveren.
Staan we hierbij in ons recht?