Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Webshop levert bestelling niet

Enige tijd geleden heb ik een grote order gedaan bij een webshop. De bestelling zou worden afgeleverd door DHL bij het opgegeven adres. Echter, de bestelling is tot op heden niet afgeleverd, zodat DHL een onderzoek heeft gestart naar het pakket. De chauffeur meende in eerste instantie dat hij het pakket juist had afgeleverd, maar nadat hij contact met mij opzocht, bleek dat het pakketje zoekgeraakt was.

Wederom nam ik contact op met de webshop, waarna zij mij per mail bevestigde dat ik een terugbetaling of nieuwe zending zou ontvangen, maar ik moest allereerst melding doen bij de politie. Hier heb ik aan meegewerkt, zodat ik vervolgens wederom contact opnam met de webshop. Helaas reageert de desbetreffende afdeling niet meer op mijn vele schriftelijke en telefonische verzoeken (waaronder ook één ingebrekestelling).

Verder heb ik ook een ander bestelling geretourneerd waar zij de restitutie niet voor willen uitvoeren, ondanks dat zij bevestigd hebben het pakket wel retour te hebben ontvangen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag