Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wat zijn mijn rechten op contract ontbinding met Ziggo?

Ongeveer 5 maanden geleden ben ik een zakelijk contract aangegaan met Ziggo voor 1 jaar.
Tijdens het bespreken van het contract zijn er afspraken gemaakt die tot de dag van vandaag niet zijn nagekomen.
Nu na meerdere maanden meerdere keren van het kastje naar de muur te zijn gestuurd kunnen ze mij nog steeds niet helpen en de afspraken niet nakomen.

Een aantal feiten:
-Het huidige contract staat nog altijd op een oud bedrijf wat sinds 2015 niet meer bestaat.
-Ziggo heeft alle kans gehad dit te corrigeren sinds het aangaan van het contract.
-Afspraken mbt email behoud en eventueel overzetten van een email account zijn telefonisch en per email besproken, hier word ik echt van het kastje naar de muur gestuurd en verteld dat het onmogelijk is.
-Ziggo heeft de diensten van televisie en internet(zakelijk) gedurende de periode wel goed geleverd.

Mijn vraag is, Is het mogelijk voor mij om het contract te laten ontbinden?
(Bvb op basis van niet nagekomen afspraken etc?)

Graag hoor ik van u.

Kijk daartoe ook in de voorwaarden, maar niet elke tekortkoming rechtvaardigt ontbinding en bovendien zal u Ziggo ook in verzuim moeten zetten met een of meer niet nagekomen verplichtingen.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag