Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wat kunnen ouders doen aan verkeerd geleverde keuken?

MIjn ouders, 81 jaar oud, huren een appartementje van de Organisatie Reggewoon. Deze was aan een nieuwe keuken toe net als andere appartementen. Hiervoor is er een project opgezet door Reggewoon. Reggewoon heeft Bribus in de arm genomen om de opnames te doen en met de huurders af te kaarten wat ze wel en wat ze niet willen hebben via een keuze formulier. Tijdens deze opname cycles is er toegezegd dat mijn ouders een vaatwasser tegen betaling krijgen en dat er een extra bovenkastje geplaatst word om de wand te vullen, en dat er een extra ladekastje geplaatst gaat worden. Dit is ook op het keuzeformulier met pijl en tekst aangegeven. Echter, in de keuzelijst iets verder op het formulier, is een vinkje voor de extra ladekast niet gezet. De keuken is nu geleverd zonder extra ladekast, deze willen mijn ouders wel, puur omdat gewoon veel makkelijker in gebruik is. En het is toegezegd.
Welke stappen kunnen ze extra nemen om het kastje alsnog geleverd te krijgen?
Ik heb nog stukken die dit onderbouwen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag