Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wat kan ik doen bij onvolledige levering webshop?

Ik heb bij een webshop in ict producten een bestelling geplaatst voor een aantal computer onderdelen. Nadat de bestelling was afgeleverd constateerde ik bij het uitpakken dat er een onderdeel (processor t.w.v. €249,-) ontbrak. Ik heb eerst gezocht naar een telefoonnummer, maar toen bleek dat het enkel mogelijk was om via de mail te communiceren, heb ik direct een mail gestuurd om dit te melden. De volgende dag (zondag) ontving ik een reactie waarbij werd aangegeven dat er een vermissingsonderzoek werd gestart wat o.a. inhield dat de voorraad intern werd gecontroleerd en dat er camerabeelden van het inpakken van mijn order zouden worden bekeken. Daarop heb ik een reactie gestuurd dat ik blij was dat er camerabeelden zijn van het vullen van de order. Dat een foutje altijd kon gebeuren maar dat de camerabeelden snel duidelijkheid konden geven. Nu ontving ik vandaag (dinsdag) een mail dat de camerabeelden bekeken waren en de voorraad gecontroleerd en dat alle controles erop wezen dat het artikel ingepakt en verzonden is zonder verdere bijzonderheden. Ze zegt dat ze er dan ook vanuit kunnen gaan dat het artikel hun magazijn heeft verlaten en om die reden niet kunnen overgaan tot het toesturen van een nieuw exemplaar. Wat kan of zou ik nu moeten doen? Kan ik verlangen dat ze mij de beelden (evt. geanonimiseerd) toesturen? Het is toch van de gekke dat in de bestelling een item van bijna €250,- mist en dat ik dat gewoon maar moet accepteren?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag