Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Wat doen met identiteitsfraude?

Mijn dochter is zo'n 5 jaar geleden getroffen door identiteit fraude. daarbij is er op haar naam bij alle telefoonproviders telefoons met abonnement besteld. Onder haar naam en bankrekening nummer maar andere adressen de telefoons gestuurd.

Nu zijn wij al enige tijd bezig om alles ongedaan te maken dit i.v.m. BKR registratie.
Nu zijn we zover dat alle providers via de fraudeafdeling het ongedaan hebben gemaakt en de BKR registratie hebben verwijdert behalve een telefoonprovider. Die zeggen dat het haar eigen fout is en er niks aan willen doen.

Is dit een gevalletje om er een rechtszaak van te maken om de BKR er af te krijgen ? ( wij weten het niet meer ).

Beste,

Graag kom ik met u in contact om uw zaak te bespreken. U kunt mij bereiken via info@dutchlawadvice.com

Met vriendelijke groet,

Shamina Balaydin

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Ik laat mijn dochter contact met u opnemen.
Dank je


Reactie van de vraagsteller

goedemiddag Shamina.

ik ben zou contact met je opnemen, ik heb u ook een mailtje gestuurd.

groetjes Melanie De Ridder


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag