Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Wat doen met identiteitsfraude?
Mijn dochter is zo'n 5 jaar geleden getroffen door identiteit fraude. daarbij is er op haar naam bij alle telefoonproviders telefoons met abonnement besteld. Onder haar naam en bankrekening nummer maar andere adressen de telefoons gestuurd.
Nu zijn wij al enige tijd bezig om alles ongedaan te maken dit i.v.m. BKR registratie.
Nu zijn we zover dat alle providers via de fraudeafdeling het ongedaan hebben gemaakt en de BKR registratie hebben verwijdert behalve een telefoonprovider. Die zeggen dat het haar eigen fout is en er niks aan willen doen.
Is dit een gevalletje om er een rechtszaak van te maken om de BKR er af te krijgen ? ( wij weten het niet meer ).
Nu zijn wij al enige tijd bezig om alles ongedaan te maken dit i.v.m. BKR registratie.
Nu zijn we zover dat alle providers via de fraudeafdeling het ongedaan hebben gemaakt en de BKR registratie hebben verwijdert behalve een telefoonprovider. Die zeggen dat het haar eigen fout is en er niks aan willen doen.
Is dit een gevalletje om er een rechtszaak van te maken om de BKR er af te krijgen ? ( wij weten het niet meer ).
Beste,
Graag kom ik met u in contact om uw zaak te bespreken. U kunt mij bereiken via info@dutchlawadvice.com
Met vriendelijke groet,
Shamina Balaydin
Reactie van de vraagsteller
Ik laat mijn dochter contact met u opnemen.
Dank je
Reactie van de vraagsteller
goedemiddag Shamina.
ik ben zou contact met je opnemen, ik heb u ook een mailtje gestuurd.
groetjes Melanie De Ridder