Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Waar/bij wie moet ik zijn om informatie te krijgen betreft schadevergoeding/fraude/internationaal?
Geachte heer, mevrouw,
Op basis van uw informatie lijkt het mij dat u aan uw moeder rekening en verantwoording vraagt en verzoekt om het bedrag aan u over te maken .
Met vermelding dat u binnen 14 dagen in en overzicht wilt hebben van het beheer en dat het bedrag op uw bankrekening moet zijn gestort.
Ik kan mij voorstellen dat nadere informatie van belang is.
Als u dat wilt behartig ik graag uw belangen.
Voor een eerste (telefonische) toelichting kunt u - zonder kosten - contact met mij opnemen.
Heeft u nog vragen? Stelt u ze gerust.
Met vriendelijke groet,
Reactie van de vraagsteller
Beste Herman Albergen,
Ik zou graag gebruik maken van een (gratis) informerend telefonisch consult. Dan kan ik de situatie verder toelichten.
Ik wacht uw antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Fern