Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Voor half jaar geleden bank gekocht bij seat en,sofa 3 weken op gezeten ,allerlei klachten bank zelf terug gebracht want zij hebben daarin geen service,bank zou gemaakt worden ,na 12 weken was die klaar zeiden ze nou niets aan gedaan zelfs de nieuwe pootjes zo erg beschadigd en hebben ze tovh erbij geleverd ,bank weer laten staan zou verder gemaakt worden in de winkel ,na nu weer 4 weken verder nog niet klaar komt pad 17 april iemand kijken en maken ,en ik zou toch na lang zeuren,15 euro terug gestort krijgen ivm vervoer nog niet gestort wat moet ik hier nu mee allemaal beloftes die niet uit komen en nog steeds geen bank.

Ik zou Seat&Sofa sommeren in een brief (met een vriendelijke onder toon) om de gedane beloftes na te komen en alsnog de bank te repareren. Als consument wordt u namelijk extra beschermt wanneer er sprake is van een gebrekkig product. Van een bank mag u verwachten dat u daar langer dan 3 weken op kan zitten.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag