Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Volledig aankoopbedrag hairstyler terug?
Op 21 december 2023 via website een hairstyler gekocht. Ik wilde de aankoop annuleren maar daar was ik te laat mee. Ik kon het product wel retourneren.
Op 12 januari 2024 product ontvangen en volgens de geldende retourvoorwaarden retour gestuurd. In hun voorwaarden staat duidelijk dat ze 25% van het aankoopbedrag (€ 135) inhouden als het gebruikt is. Ik heb het product ook niet gebruikt en ik heb daar ook foto's van. Ik heb nu al heel veel mailcontact gehad maar ik kan ze maar niet overtuigen van het feit dat ik recht heb op het gehele bedrag retour. Of in dit geval dat het gehele bedrag bij Klarna wordt afgemeld. Ik heb ook Klarna op de hoogte gebracht van dit probleem. Wat kan ik nu nog doen?
Op 12 januari 2024 product ontvangen en volgens de geldende retourvoorwaarden retour gestuurd. In hun voorwaarden staat duidelijk dat ze 25% van het aankoopbedrag (€ 135) inhouden als het gebruikt is. Ik heb het product ook niet gebruikt en ik heb daar ook foto's van. Ik heb nu al heel veel mailcontact gehad maar ik kan ze maar niet overtuigen van het feit dat ik recht heb op het gehele bedrag retour. Of in dit geval dat het gehele bedrag bij Klarna wordt afgemeld. Ik heb ook Klarna op de hoogte gebracht van dit probleem. Wat kan ik nu nog doen?