Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Vliegmaatschappij storneert niet?

Wat kan ik nu nog doen?
Ik heb vorig jaar juli bij vliegmaatschappij tickets gekocht. Echter ging daar iets mis.
Ik had betaald voor de tickets (in totaal 3x ), maar elke keer na de betaling kreeg ik een scherm met ERROR.
Ik kreeg dus geen tickets of bevestiging mail, maar er werd wel geld van mijn rekening gehaald tot 3x toe.
Ik heb inmiddels 1 bedrag teruggekregen en wacht nu dus nog steeds op totaal €603,04.
Ik heb al meerdere mailtjes gestuurd en heb ze al meerdere keren gebeld. Afgelopen maandag heb ik ze nog gesproken.
Er wordt elke keer gezegd dat er urgentie achter zit maar ik heb na een jaar nog steeds mijn geld niet terug, voel mij niet echt serieus genomen.
Mijn vraag is wat kan ik nu nog verder doen? Heb mijn bank al gebeld en die geeft aan dat zij mijn geld wel hebben ontvangen, maar meer kunnen zij niet doen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag