Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Verschil werkuren en uitbetaling uren?
In 2015 ben ik een arbeidsovereenkomst aangegaan voor 24 uur per week. Deze is vanaf maart 2017 overgegaan naar full time (zonder nieuwe arbeidsovereenkomst). Van mij is altijd verwacht dat ik 40 uur per week werk. Ook mijn vakantiedagen worden hierop berekend (zowel bij de nieuwe uren per jaar als wanneer ik vakantiedagen opneem). Echter ben ik er nu op gewezen dat op mijn salarisstrook bij full time 38 uur staat en dat omgerekend ik ook maar voor 7,6 uur per dag dus 38 uur per week uitbetaald wordt.
Wat kan ik hierover aangeven richting mijn werkgever, zowel voor de toekomst als het verleden?
Ook heb ik bij mijn werkgever aangegeven gebruik te willen maken van het generatiepact en hiervoor is een duidelijk uitgangspunt ook noodzakelijk.
Wat kan ik hierover aangeven richting mijn werkgever, zowel voor de toekomst als het verleden?
Ook heb ik bij mijn werkgever aangegeven gebruik te willen maken van het generatiepact en hiervoor is een duidelijk uitgangspunt ook noodzakelijk.