Wonen, Buren
Particulier
Verhuurder doet niets aan geurhinder?
7 september 2022 heb ik telefonisch rookoverlast in mijn appartement gemeld bij mijn verhuurder. Vooral in de late avond en 's nachts: sigarettenrook en cannabis. Boven en beneden. Ik kan hier niet aan ontsnappen. Dat is erg slecht voor mijn gemoedsrust en nachtrust. De medewerker vertelde me dat er een werkstroom aangemaakt zou worden.
Omdat er op 22 september geen verandering ten goede was en ik niets gehoord had, heb ik een mail gestuurd. 23 september kreeg ik een mail met nogmaals de belofte van de aanmaak van een werkstroom door het team woonconsulenten: "Zij zullen deze werkstroom zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en contact met u opnemen hierover." 25 september vroeg ik in een mail wanneer het probleem opgelost zou worden. Omdat ik geen antwoord kreeg, herhaalde ik 25 oktober mijn vraag. Dezelfde dag kreeg ik antwoord dat men mij op 30 september had proberen te bellen. 26 oktober vroeg ik op welk nummer dat was gebeurd. Geen antwoord. 15 november stuurde ik dezelfde mail. 16 november kreeg ik het antwoord dat men mij “diverse malen” had proberen te bellen. Er werd me gevraagd wanneer het mij zou uitkomen. Uiteindelijk is er een afspraak gemaakt voor 21 november. Tijdens dit gesprek vertelde de medewerker dat hij eigenlijk niet veel van rookoverlast wist. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik echt last heb van de rook en benadrukt dat mijn woongenot, nachtrust en gezondheid hierdoor worden geschaad. Hij beloofde dat een opzichter contact met me zou opnemen. Ik heb echter niets meer vernomen.
De hele gang van zaken is erg onaangenaam voor mij en onbegrijpelijk. Verhuurder doet niets om een einde aan de overlast te maken. Ik voel me niet goed behandeld. Daarom richt ik me tot u.
Omdat er op 22 september geen verandering ten goede was en ik niets gehoord had, heb ik een mail gestuurd. 23 september kreeg ik een mail met nogmaals de belofte van de aanmaak van een werkstroom door het team woonconsulenten: "Zij zullen deze werkstroom zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en contact met u opnemen hierover." 25 september vroeg ik in een mail wanneer het probleem opgelost zou worden. Omdat ik geen antwoord kreeg, herhaalde ik 25 oktober mijn vraag. Dezelfde dag kreeg ik antwoord dat men mij op 30 september had proberen te bellen. 26 oktober vroeg ik op welk nummer dat was gebeurd. Geen antwoord. 15 november stuurde ik dezelfde mail. 16 november kreeg ik het antwoord dat men mij “diverse malen” had proberen te bellen. Er werd me gevraagd wanneer het mij zou uitkomen. Uiteindelijk is er een afspraak gemaakt voor 21 november. Tijdens dit gesprek vertelde de medewerker dat hij eigenlijk niet veel van rookoverlast wist. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ik echt last heb van de rook en benadrukt dat mijn woongenot, nachtrust en gezondheid hierdoor worden geschaad. Hij beloofde dat een opzichter contact met me zou opnemen. Ik heb echter niets meer vernomen.
De hele gang van zaken is erg onaangenaam voor mij en onbegrijpelijk. Verhuurder doet niets om een einde aan de overlast te maken. Ik voel me niet goed behandeld. Daarom richt ik me tot u.