Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Vergoeding vliegmaatschappij verkeerde info?

Mijn Nederlands is niet zo sterk daarom vraag ik uw begrip daarvoor.
Op 12 maart 2022 heb ik via --- een retourvlucht geboekt Amsterdam Cairo - Cairo Amsterdam op 11 juli heen en terug op 19 juli met overstap als volgende, Heenweg Amsterdam-Frankfurt Frankfurt-Cairo
Retourvlucht Cairo-Zurich Zurich-Amsterdam. Het probleem is dat er geen vlucht was vanuit Cairo naar Zurich. Ik kreeg verkeerde datum en tijd door. Ik had gebeld vanuit Cairo naar --- en --- maar het werd niet beantwoord. Vanaf 12 juli meerde malen mails gestuurd naar --- waar ik alleen maar standaard antwoorden kreeg waar ik niks aan heb, ik heb aangetekend brief gestuurd op 30 juli naar --- en ik heb nog niks van ze mogen vernemen. Nu ik kreeg een mail terug van --- op 25 juli met vraag naar bewijs. Hoe kan ik nu bewijzen waar iets niet bestond!!
Ik heb contact gehad met --- en hebben mij verteld dat de vergoeding via --- zou moeten worden vergoed.
Ik moest een andere ticket aanschaffen en moest wachten 10u op de vliegveld overnachten.
E-Ticketnummer 2205844556015
Vluchtnummer LX 239 Cairo-Zurich 19 juli 2:15
Mijn vraag is hoe kan ik het beste doen met deze situatie? En uiteraard ik hoor het graag indien er vragen zijn.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag