Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Valse opzet in spel?
CV-installatie defect. 12 keer in 14 maanden. Iedere keer zelfde klacht. Ketel slaat dag en nacht om de 10 minuten aan en uit en blijft na een tijdje hangen in Sauna modus. Het is dan kiezen: 30 graden in ons huis of we hebben geen warm water, douche etcetera. Ik vraag om vergoeding. Vervolgens bevestigt de CV boer op schrift aan de woningbouw stichting - de CV boer die voor 2500 huizen werk verricht - valselijk "dat iedere keer een ander onderdeel is vervangen en het daarom andere storingen waren, overmacht". Feitelijk vond hij de oorzaak van de storing niet. Woningbouw stichting zegt "omdat het iedere keer een andere storing was hoef ik niets te betalen, overmacht, jurisprudentie". Het voelt overduidelijk als een afgesproken opzet die structureel gehanteerd wordt. Hoe breekt een advocaat een dergelijke valse opzet / criminele organisatie? Waar dien ik mogelijk een klacht in zodat men eventueel binnenstapt en de papieren controleert tussen deze twee?