Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Terugvorderen reiskosten door miscommunicatie?
Ik heb een reis geboekt en een vergissing gemaakt door aan te vinken dat ik niet via Eindhoven wilden vliegen.
Daarop kreeg ik een mail van hen of dat het klopte dat ik niet via Eindhoven wilde vliegen, omdat ik juist in Brabant woonde.
Ik schreef toen terug dat het idd een foutje was van mij en dat ik wel via Eindhoven wilde vliegen.
Zij hebben daarop de conclusie gemaakt dat ik de andere vliegvelden uit sloot en kreeg de kosten pp per vliegveld a 40 euro in totaal 160 euro op de rekening.
Ik heb ze daarop aangeschreven dat het niet de bedoeling was om de andere vliegvelden uit te sluiten, maar zij stellen als de factuur eenmaal is opgesteld en alles in werking is getreden dat er niets meer kan worden aangepast en dat terwijl de reis pas in september is en ik pas 2 weken vooraf via email kan vragen in welk hotel en met welke vlucht ik moet gaan.
Daarop kreeg ik een mail van hen of dat het klopte dat ik niet via Eindhoven wilde vliegen, omdat ik juist in Brabant woonde.
Ik schreef toen terug dat het idd een foutje was van mij en dat ik wel via Eindhoven wilde vliegen.
Zij hebben daarop de conclusie gemaakt dat ik de andere vliegvelden uit sloot en kreeg de kosten pp per vliegveld a 40 euro in totaal 160 euro op de rekening.
Ik heb ze daarop aangeschreven dat het niet de bedoeling was om de andere vliegvelden uit te sluiten, maar zij stellen als de factuur eenmaal is opgesteld en alles in werking is getreden dat er niets meer kan worden aangepast en dat terwijl de reis pas in september is en ik pas 2 weken vooraf via email kan vragen in welk hotel en met welke vlucht ik moet gaan.