Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Terugvorderen betaling reservatie?

Ik maakte in januari een reservatie bij een vakantiehuis in Macharen. Sinds de betaling blijft alle communicatie uit en wordt de telefoon niet opgenomen. Echter kwam er wel een antwoord op 4 april wanneer de eigenaar blijkbaar ons mailcontact verwarde voor een aanvraag tot reservatie. Toen we haar hier op wezen, kregen we opnieuw geen antwoord. We hebben reeds via mail, telefonisch, Whatsapp, facebook en zelfs Linkedin contact opgenomen.

Goedemiddag,

Het is relevant om te weten per wanneer u gebruik zou maken van de vakantiewoning. Heeft u ook een bevestiging gekregen van de reservering (en betaling)? Indien de termijn om gebruik te maken van de woning reeds verstreken is, kan er mogelijk gesteld worden dat er sprake is van wanprestatie: u heeft betaald, maar u hebt geen gebruik kunnen maken van de woning. De overeenkomst dient ontbonden te worden, waardoor de aanbieder het bedrag dient terug te betalen. Indien u uw zaak nader wenst te bespreken, neem gerust (vrijblijvend) contact op.

Gr,

Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag