Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Terugvorderen aanbetaling terrasoverkapping?
De uitgezochte terrasoverkapping (vorig jaar besteld in augustus) is tot op heden nog niet geleverd door firma X. Zij geven als reden op dat het bedrijf nu Y heet en ze het product niet meer kunnen leveren voor de door hun eerder opgegeven prijs. Het was aan ons de keus wat we hier mee wilden gaan doen, kiezen voor meer betalen voor de terrasoverkapping of onze aanbetaling terug laten vorderen? Wij hebben voor het laatste gekozen. Niet alleen door de gestegen prijs, maar zeker ook door de slechte communicatie eerder. Op 1 maart hebben wij een email ontvangen met daarin excuses van uit hun kant en waarin ze aangeven op 23 maart ons geld terug te betalen. Uiteraard tot op heden niks mogen ontvangen, en als ik nu contact opneem met X zegt de meneer (directeur) dat hij niks meer met X heeft te maken, maar nu Y is. Met andere woorden. Wij kunnen waarschijnlijk fluiten naar ons geld vrees ik!
Wat kunnen wij hier nu het beste mee doen?
Wat kunnen wij hier nu het beste mee doen?