Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Teruggave geld kapotte wasmachine

Ik heb een wasmachine bij een BEDRIJF gekocht maar die is in de garantie periode kapot gegaan en dat gemeld bij het betreffende BEDRIJF. BEDRIJF heeft producent wasmachine ingeschakeld en die heeft een monteur langs gestuurd en heeft geconstateerd dat de machine niet meer gemaakt kan worden, en de producent wasmachine heeft mij een bericht gestuurd of ik een andere wil en het antwoord was ja aub. Na een tijdje niks gehoord ben ik gaan bellen werd er gezegd dat het in behandeling is. Op een gegeven moment kreeg ik een bericht of ik nog steeds gebruik wou maken van de ruilservice antwoord was weer ja graag, want alle winkels zijn nu nog dicht (lockdown) weer een tijdje overheen weer bellen werd gezegd dat het in behandeling is uiteindelijk hebben ze een wasmachine gestuurd die helemaal gedeukt was Ik was gelukkig bij de bezorging thuis en voor dat het uitgeladen werd zag ik dat en toen heb ik gezegd tegen de bezorger zou u deze zelf accepteren. Nee zei hij en toen zei ik van neem maar weer mee, want ik accepteer hem ook niet, het leuke is dat hij het al bij inladen zag en gemeld dat het kapot was maar hij moest hem meenemen. Weer producent wasmachine gemaild en gebeld en zouden het weer behandeling nemen, een paar dagen later kreeg ik een mailtje of ik nog steeds van de ruilcervice gebruik wou maken het antwoord was nee ik wil mijn geld terug hebben, het antwoord was we zetten alles door naar BEDRIJF en die moet jou het geld terug geven. Tot op heden heb ik nog steeds geen geld en ook geen nieuwe machine en de kosten van de wasserette lopen alleen maar op. Het loopt al vanaf oktober 2021

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag