Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Terug ontvangen aanbetaling bij weigering andere partij?

Zonnepanelen besteld in december 2022. Aanbetaling gedaan in februari 2023. Leveringsdatum steeds weer uitgesteld en dit blijkt het bedrijf bij bijna alle klanten te doen. Na 4 keer verplaatsen en een in gebrekestelling gestuurd te hebben met een periode van 2 weken waarin alsnog kon worden geplaatst en daarna een in verzuimstelling. Bedrijf geeft toe dat het fout is gegaan en geeft een papier met daarop 5 data waarop de aanbetaling in termijnen zou worden terugbetaald. Dit wordt ook niet nagekomen. Wat rest mij nu nog om mijn € 5.800,-aanbetaling terug te krijgen?

Goedemiddag,

U dient een procedure te starten bij de rechtbank om het bedrag terug te vorderen. Wij zouden u kunnen bijstaan in de procedure. Neem gerust vrijblijvend contact op om uw zaak te bespreken.

Gr,

Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag