Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Telefoon geblokkeerd door te late verzending oude telefoon?
Ik heb een Samsung telefoon gekocht bij Samsung zelf via hun webshop.
Je kon je oude telefoon inruilen voor extra korting.
Daar heb ik gebruik van gemaakt.
Normaal sturen zij binnen of uiterlijk 3 dagen later de retourlabel. Nu is dat pas na ruim 3 weken gebeurd.
Ik was daardoor te laat met het terugzenden van het oude toestel.
Ze hebben daarom mijn nieuwe telefoon geblokkeerd.
Nu heb ik dus niets, nieuwe is geblokkeerd en de oude is in hun bezit.
Vele mails en chat en telefoongesprekken hebben totaal geen resultaat gehad.
Ze beloven van alles maar doen totaal niets.
Wat kan ik doen, behalve naar de rechter stappen?
Je kon je oude telefoon inruilen voor extra korting.
Daar heb ik gebruik van gemaakt.
Normaal sturen zij binnen of uiterlijk 3 dagen later de retourlabel. Nu is dat pas na ruim 3 weken gebeurd.
Ik was daardoor te laat met het terugzenden van het oude toestel.
Ze hebben daarom mijn nieuwe telefoon geblokkeerd.
Nu heb ik dus niets, nieuwe is geblokkeerd en de oude is in hun bezit.
Vele mails en chat en telefoongesprekken hebben totaal geen resultaat gehad.
Ze beloven van alles maar doen totaal niets.
Wat kan ik doen, behalve naar de rechter stappen?