Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Schade aan auto door verkeerd advies

Op 9 april gaat bij ons het lampje in de auto branden van olie druk laag als we 200 meter van huis zijn. We zijn dan voor de deur bij een plaatselijk garagebedrijf. Deze heeft naar de auto gekeken en een stukje gereden. Zijn conclusie was dat de olie niet doorgestuurd werd naar de motor door een kapotte sensor of kapotte band.

Omdat ik lid ben van BEDRIJF heb ik deze gebeld. Tegen het advies van de garage 300 meter terug naar huis gereden. BEDRIJF is gekomen en wij hebben duidelijk de bevindingen van de garage verteld. Ondanks dat advies heeft BEDRIJF gezegd dat ik voor hem moest rijden om de auto 15 kilometer verderop naar de autogarage te brengen en daar kreeg ik een vervangende auto.

Toch vertrouwd op zijn kunde. Wat al snel niet goed was want nog voor dat ik bij de autogarage aankwam ging er nog een lampje branden. Dit bleek later het motor lampje te zijn.

Op 11 april word ik gebeld door de garage met het verhaal dat heel de motor kapot is en dat het schade oploopt tot 9000 euro.

Nu 3 weken verder zijn we nog niks verder en alle verklaringen die we hebben pakt BEDRIJF alleen woorden uit en maakt er voor ons gevoel een eigen verklaring van.

De anwb wil een exprert laten komen maar we zijn enorm bang dat die natuurlijk ook alles in hun kant trekt omdat he een expert is van hun. Daarom willen wij graag hulp wat nu te doen.

Waar kunnen wij zelf een expert inschakelen.
kan ik de auto weghalen bij de ford want die hebben geen tijd.

ik hoop enorm dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Marcha van gaal

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag