Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Reparatie aan auto

Ben in het bezit van een BMW 5 serie bouwjaar 2011.
Zit met het volgende issue, heb in overleg mijn motor moeten laten maken nadat ik hier autopech mee heb gehad, dit voor een afgesproken prijs van 10.000 euro.
Dit gebeurde op 6 juni (is hij naar garage Budding BMW gegaan) die 10.000 euro was voor mij heel veel geld maar zonder deze reparatie zou de auto niet meer kunnen rijden (motor blok was vastgelopen).
Bij het ophalen van de auto merkten we dat hij niet goed reedt en hebben we hem in overleg met de garage laten staan. (dikke pech want het is 1 uur heen rijden en 1 uur terug).
Helaas was dit een blijvend probleem en ben ik in het totaal 8x terug gemoeten naar de garage.
De laatste keer dat ik weer was overviel de garage mij met nog een rekening van 1000 euro omdat de vacuĆ¼mpomp stuk zou zijn (dit zou dan de oorzaak moeten zijn) en dit was een oud onderdeel dus overgezet op het nieuwe motor blok.
Het voelde absoluut niet goed maar heb deze rekening toen betaald. Bij het naar huis rijden viel de auto wederom in dezelfde storing die alle 8 andere keren ook terug kwam in mijn display.
Wederom de auto weer terug gebracht, nu zijn we maanden verder met vele onderzoeken nu werd ik vandaag weer gebeld 13-10-2021 dat de auto weer klaar zou moeten zijn en de oorzaak weer aan een oud onderdeel zou liggen, dit keer een klep op de uitlaat en dat hier wederom voor betaald moet worden.
Hier voel ik me totaal niet prettig bij ook omdat zei niet tussentijds hebben gezegd dat het weer geld zou kosten. Hiervoor brengt de garage nu weer 30 uur in rekening.
Wat zijn mijn rechten hierin?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag