Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Rechten identiteit fraude telefoonabonnement?
Mijn partner is er in mei achter gekomen dat er geld van zijn rekening werd afgeschreven voor een abonnement wat niet van hem is. Toen wij contact hebben gezocht bleek het om een telefoon abonnement inclusief toestel wat afgesloten is op 15-11-2019 op zijn naam. Op aanraden van betreffende provider hebben wij aangifte gedaan wegens identiteit fraude. Het is inmiddels september, ik heb meer dan 50 keer met provider gebeld dit zijn in totaal gesprekken van een paar uur deze gesprekken zijn ook opgenomen, meerdere keren gemaild en contact gezocht via Messenger. Maar wij worden continu van het kastje naar de muur gestuurd, beloftes wat niet nagekomen worden, service van niks het is echt verschrikkelijk het gaat om een bedrag van €1592,35 wat er totaal is af geschreven dus een enorm bedrag. Helaas zijn wij hier slachtoffer geworden en geeft provider niet thuis. Ze hebben nu een aanbod gedaan om €900 euro terug te betalen als wij daar mee akkoord gaan dan kunnen wij geen aanspraak meer maken op de rest van het geld. Dit is in het kort een beetje het verhaal. Wij hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen.