Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Rechten bij verloren pakket?

Vorige maand heb ik een pakket besteld bij de NAAM WINKEL. Deze is bezorgd door NAAM POSTBEDRIJF. NAAM POSTBEDRIJF zegt echter dat zij het pakket in de kliko hebben gedeponeerd en hebben deze afgevinkt als ontvangen. Ik heb echter nooit toestemming gegeven het pakket in de kliko achter te laten en deze was dan ook niet aanwezig. Ik heb mijn pakket dus nooit ontvangen. Ik heb een klacht ingediend en melding gemaakt bij de winkel dat het pakket niet ontvangen is. Zij hebben een onderzoek laten starten en kwamen terug dat ik een verklaring moest invullen. Dat heb ik gedaan. Nu willen ze echter dat ik een nieuw ander formulier van NAAM POSTBEDRIJF invul en ondertekenen. Winkel geeft aan geen claim bij NAAM POSTBEDRIJF te kunnen indienen zonder een ondertekend formulier door mij ingevuld en met handtekening. Ik heb aangegeven dat ik een overeenkomst heb met winkel en niet met NAAM POSTBEDRIJF dus dat ik helemaal los sta van de claim die zij bij NAAM POSTBEDRIJFwillen indienen om mij mijn geld te retourneren. Graag hoor ik wat mijn rechten en plichten zijn. Ben ik verplicht dit formulier in te vullen voor NAAM POSTBEDRIJF? Of is de winkel gewoon verplicht mijn geld te retourneren?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag