Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Rechten bij stoel kwijt na retour winkel?

Ik heb op 15 - 02 2022 een relaxstoel gekocht bij NAAM WINKEL in Geleen. 23 - 05 - 2022 werd deze geleverd, na aflevering bleek al zeer snel na het goed bekijken van het meubel dat deze geheel scheef was . Kan zijn door productiefout zoals NAAM WINKEL in eerste instantie aangaf of door een val het meubel wat winkel ontkent. Ik heb nog dezelfde dag contact opgenomen met winkel en er zou een monteur komen kijken. Dit is ook gebeurd, de constatering van de monteur was dat de stoel inderdaad scheef is. Hij lijkt wel uit een vliegtuig gevallen was de enige opmerking van de monteur, deze heeft de stoel meegenomen ter reparatie of vervanging . Na +/- zes weken werd de stoel weer aangeboden maar er bleek alleen de stervoet vervangen te zijn en geen aandacht aan de scheve rugleuning en scheve zitvlak. Dus stoel ging weer retour NAAM WINKEL, weer zes weken later nadat ik herhaaldelijk had gebeld werd de stoel weer aangeboden dit maal niks gerepareerd en ook nog vol bruine verfvlekken op het leer. Dus stoel weer retour. Nu Zegt winkel U stoel is toch al geleverd maar ik heb geen stoel gekregen. mijn vraag is . WIE KAN MIJ HELPEN?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag